Hem rebut un correu electrònic d'una sòcia del Club Natació Barcelona, email que ve signat per un important nombre de socis i sòcies. Ens han demanat que no transcendeixin els seus noms, petició que acatem escrupolosament. "La gent del bloc" dóna i sempre donarà la cara per tots aquells socis i sòcies, que des del respecte al Club i als, de moment, encara actuals directius, se'ns adrecin sol·licitant la nostra mediació i complicitat.
Dit això anem al motiu de l'email d'aquest socis:
Per què a ple estiu, en el restaurant del Club no es pot comprar un gelat, escollit entre un ampli ventall, com es feia en l'antic restaurant?Per què l'única possibilitat és un mini-bombó gelat que forma part habitual de les postres del menú?
Per què s'ha retirat del Club la màquina expenedora que venia gelats?
És de rebut que el nostre Club, històric i emblemàtic club esportiu i social de Barcelona, a peu de platja, en ple juliol i agost, amb la calor que fa, li negui al socis i als seus fills el plaer d'un gelat?
De moment aquests socis/ies han restringit significativament la seva presència en el restaurant en tant que aquest no disposi de gelats per a ells i els seus fills, perquè ja van fer palesa la seva estranyesa davant d'aquesta mancança al responsable del restaurant i res ha canviat.
El restaurant del CNB, "Vista Mare", forma part del Grup Andilana, empresa del sector de l'hosteleria, amb 15 anys de presència en el sector turístic i hoteler.