- El director de marketing del CNB?
- Ehhh? Cómorrr?
Bateria de preguntes:- Disposa el CNB d'un departament o d'algun professional -com té el grup DiR- especialitzat en vendre el nostre concepte de club esportiu a empreses, únic a Barcelona i sense competència en aquest sentit?
- No solament per fer nous socis sinó també per cercar sponsors i patrocinadors de les diverses seccions, així com per contractar publicitat estàtica dins de les nostres instal·lacions, amb el benefici econòmic que tot això ens reportaria?
- Per què alguns dels equips de pilota d'altres clubs que competeixen amb el nostre presenten jugadors que porten engaxines publicitàries a las seves samarretes (amb l'ajut econòmic que això comporta per aquells clubs), i els nostres jugadors -ojo!, campions d'Europa per equips i campions de la Copa del Rei- només porten l'enganxina o l'escut del CNB? - I per què no disposem d'un departament o un professional del marketing, de publicitat, de corporate, o de com el vulgueu anomenar?
- Algú creu que no seria rendible aquest departament o professional, que podria aportar inversió i creixement al nostre Club?
- És que no ens cal incrementar i estabilitzar el número de socis?
- És que, quan fins i tot marques capdavanteres com Coca-Cola o Nike s'han d'espavilar per no perdre quota de mercat davant la competència, nosaltres deixem que altres clubs de Barcelona ens esgarrapin socis i sòcies?
- És que pensen que qui s'esborra del Nata no s'apunta a cap altra club de similar quota?
- Voleu noms de socis que ho eren del Nata i ara ho són d'altres clubs de la ciutat de similar i inclús superior quota? "Haberlos haylos" i en coneixem algú.
- S'interessa personalment algú de la Junta directiva o s'ha creat un mecanisme per esbrinar el perquè un soci es dona de baixa?
- Cóm es gestiona el fet que un passavolant demani informació del Club a recepció?
- Es fa un seguiment d'aquest passavolant per captar-lo?
Resposta comuna:
Tot i que moltes les sospiteu, les aconseguirem en el seu moment directament dels responsables del CNB. Potser en la propera assemblea general, que serà molt interessant. No us la perdeu, sisplau.
Ara que ja els hi avancem algunes preguntes, tenen temps per preparar les respostes. Els hi donem l'oportunitat de no suspendre. A veure si l'aprofiten. Cliqueu per ampliar
Tenim una fluctuació constant, a la baixa, en el número de socis/ies. i una gran volatilitat en el socis recents.
Fixeu-vos que si cal incrementar el número de socis la gran idea de la Junta és demanar al soci -sempre el soci els hi ha de treure les castanyes del foc- que porti un nou soci en la sempiterna campanya d'estiu. Igualment si van ofegats de diners recorren al maltractat soci endollant-li una nova derrama. En aquest club les grandioses idees d'aquesta Junta directiva passen perquè el soci faci la feina que els pertoca a ells.
Aquesta actual Junta directiva no és que no cregui en la publicitat, és que no hi ha un 'duro' per invertir en ella, i el que s'ha invertit en el passat és diner llançat perquè després no s'ha sabut fidelitzar al nouvingut.
Més preguntes:
- És què solament som capaços de captar socis a l'estiu per després perdre'ls a l'hivern?
- És que només captem socis per un termini de pocs mesos?
- Som realment un club de sol i platja, i poc més?
Sr. Millans, president del CNB, solament vostè es deu de creure el que repeteix a cada assemblea, que "el nostre club és un dels millors clubs d'Espanya i d'Europa". Ho podria ser, però òbviament mai amb la Junta que vostè presideix sota la batuta del vice-president Sr. Moncunill. Altre gall li cantaria si vostè s'emmirallés en veritables professionals com el Sr. Ramón Canela i Piqué*.
* Soci fundador-majoritari i administrador dels Clubs DiR, entitat que dóna servei a més de 80.000 abonats en les seves 13 instal·lacions, la primera creada el 1979, quan era propietari d'un negoci de fotografia fundat als seus 24 anys. Hi ha prevista una nova instal·lació a la Plaça Lesseps de Barcelona.