L'EQUIP ESPANYOL DE NATACIÓ SINCRONITZADA PROTAGONITZA EL TRADICIONAL ANUNCI NADALENC
DE FREIXENET
Unes 180 persones van assistir ahir al Palau de la Música a la presentació del nou espot nadalenc de Freixenet Carta Nevada, un anunci que aquest any té com a protagonistes unes bombolles que saben millor que ningú com nedar en un mar de cava. Es tracta de les campiones espanyoles de natació sincronitzada.
L'anunci, que porta el títol El color reserva, s'inicia quan Gemma Mengual i el seu equip de sirenes sorgeixen d'una piscina (en realitat és un tanc de sis metres de profunditat) vestides amb uns banyadors daurats dissenyats per Andrés Sardá. Les subcampiones olímpiques interpreten diferents coreografies al ritme trepidant del zapateado flamenc de la bailaora Flora Albaicín. Per acabar, les nedadores componen una figura similar a un arbre de Nadal en què cada una d'elles té una copa de cava a la mà.
36 HORES A L'AIGUA
Gemma Mengual va explicar que la coreografia de l'espot, que s'estrenarà el 8 de desembre, era un "max mix" de les que ja tenen. "Hem escollit les més espectaculars i el cert és que quan hem vist l'anunci ens ha emocionat molt. Ens hem quedat al.lucinades".
Les nedadores van passar 36 hores a l'aigua per rodar un espot de poc més d'un minut. Això sí, en aigua calenta. La gravació es va realitzar als estudis britànics de Pinewood, que des del 1930 han acollit rodatges de films mítics. Moltes de les pel.lícules de James Bond s'han rodat allà.
El director de l'espot, el britànic Howard Greenhlagh, va explicar que quan li van proposar fer l'espot i li van dir que l'anterior l'havia fet Martin Scorsese va pensar "Déu meu". "Però quan vaig veure les noies i la perfecció amb què es movien, em vaig adonar que la feina seria molt fàcil", va comentar.
Amb aquest anunci, Freixenet ha tornat de nou als orígens després que l'any passat contractés el director de cine Martin Scorsese per dirigir el curt La clau reserva. La firma catalana va trencar amb Leopoldo Pomés, creador de les bombolles i realitzador dels espots des del 1966, perquè aquest era partidari de seguir utilitzant celebritats en les campanyes i l'empresa volia ampliar la galeria de personatges.
"La clau reserva de Martin Scorsese va ser extraordinària i ha obtingut molts premis", va afirmar Pere Bonet, director de comunicació de Freixenet, encara que també va reconèixer que "les bombolles són molt emblemàtiques", una marca de la casa.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada