www.moncenebista.blogspot.com                                                            www.moncenebista.blogspot.com

diumenge, 20 de novembre del 2011

Un paradís fiscal anomenat Club Natació Barcelona ... de Sebastià Millans                                     (4a part de 6)


Una de les moltes simulacions de l'avançament de quotes. Avançamente dut a terme en aquest cas pel soci amb les inicials F.S.S., i des de la meitat de l'any 2008 fins al juliol d'enguany, del 2011.

El format original era una plantilla Excel, i l'autor de la mateixa, empleat del club, es diu Juan Carlos Serena.

2 comentaris:

Carmen ha dit...

Te refieres a Juan Carlos Serena, que ya pueden ir pasando presidentes, que él sigue. Por eso lo de El Gato. Ya estaba antes de Millans, y seguirá con Abellán.
Con él se cumple perfectamente eso de que sabe el diablo más por viejo que por diablo. Y Juan arlos sabe mucho y será de los primeros que serán interrogados por los inspectores.

Anònim ha dit...

Aquell que sobreviu en tots els governs s'ha de mirar amb lupa.

Publica un comentari a l'entrada

¿SABíAS QUE ... el ex-vicepresidente primero del CN Barcelona, el turronero Federico Moncunill Gallo, aparece citado en la documentación del corrupto Caso Brugal, según puedes leer en El País?

Morositat de Sebastià Millans,
ex-president del Club Natació Barcelona
(Clica AQUÍ per a llegir l'article sencer)

Clica la imatge per engrandir-la

¿Y SABíAS ADEMÁS QUE ... el ex-vicepresidente económico del CN Barcelona, Pere Meseguer Miranda, ya directivo cenebista en el año 1970, fue uno de los 25 imputados judicialmente en el escándalo financiero —Caso Banca Catalana— que sacudió a la sociedad catalana en la década de los ochenta?

Creative Commons License
Free counter and web stats

 
Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975) Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)