www.moncenebista.blogspot.com                                                            www.moncenebista.blogspot.com

dijous, 26 de gener del 2012

Ramon Tremosa, eurodiputat i soci del CN Barcelona, denuncia la trepitjada de Pepe a Messi davant la Comissió Europea

Els eurodiputats Ramon Tremosa, de CiU —i soci del Club Natació Barcelona—, i Raül Romeva, d'ICV, s'han queixat a la Comissió  Europea (CE) mitjançant una pregunta parlamentària que el jutge de competició no sancioni la trepitjada del jugador del Reial Madrid Pepe a la mà del blaugrana Leo Messi en el partit d'anada dels quarts de final de la Copa del Rei.

Ramon Tremosa, a la piscina salada exterior 
del Club Natació Barcelona
(Clica per a ampliar)


Tremosa i Romeva demanen a l'executiu comunitari si "creu que aquests fets tan greus, vistos per milions de persones, moltes de les quals eren nens, no han de quedar impunes". "Està satisfeta la CE de saber que ningú del Comitè de Competició no s'ocuparà d'aquest cas de violència en l'esport?", pregunten el convergent i l'ecosocialista.

Clica per a veure video (Punto Pelota)
Tremosa i Romeva alerten que, si queda sense sanció, la trepitjada de Pepe a Messi "serà percebuda com a neutra per la societat". Ara, l'executiu comunitari haurà de respondre per escrit aquesta pregunta parlamentària sobre "valors en l'esport".

Clica per llegir de la font original (25-01-2012)

10 comentaris:

Andreu ha dit...

Consoci Tremosa, quina vergonya dedicar-te a aquests temes amb la que està caient al país.
On puc presentar jo una denúncia per inmoralitat total?
Pago els meus impostos perquè puguis cobrar els teus 8000 euros al mes, però per treballar pel país, no perquè dediquis el teu temps a xorrades.
Per descomptat que prenc nota del teu careto per dir-te quatre coses si et vegi pel club.

Evy-88 ha dit...

En serio que he flipado con la noticia. Este vividor de CiU malgasta nuestros dineros como lo hacía hasta hace poco otro empelucado convergente con los dineros de las cuotas de los socios del club.

Anònim ha dit...

Vaya par de paràsitos!!! ¿Y a éstos les estamos pagando el sueldo??? Para que vayan a Bruselas a tener conversaciones de bar???? El problema de Cataluña y de España és el pisotón de Pepe a Messi en un partido de fútbol???
Tremosa, ya sabía que eras un inutil que te tenian que poner en algun sitio, y como a la UE no le hace nadie ni puñetero caso...
En fin, una verguenza...

Marta ha dit...

Tremosa, no tens res millor a fer? He sentit certa vergonya aliena, mentre ho llegia.

poca feina ha dit...

Me imagino a estos dos reunidos decidiendo hacer la pregunta, redactándola, creyéndose héroes, genios, espíritus indomables. Son patéticos.
Como dicen en mi pueblo "el que no tiene nada que hacer con el culo caza moscas".

Eduard ha dit...

Ja que ningú actua d'ofici, alguna ha posar en judici accions com aquestes igual que les fraudulentes comeses dins el Club en l'era Millans i Moncunill. Era un secret a veus que tothom sabia però ningú osava plantar cara.

Tots els que heu escrit abans (Andreu, Evy-88, Anònim, Marta, poca feina) sou uns covards!

A més, esdevé un compromís que accions d'aquesta mena quedin sense sanció. Què li haurà de dir l'entrenador de categories inferiors als seus esportistes quan aquests li preguntin sobre l'acció?

Sí, Tremosa, tú sí que vales!

¡Guillotinas ya, ostias! ha dit...

Dedicado al tal Eduard, al que le recuerdo que el anterior vicepresidente del club, el inútil de Joan Vallvé cobra vitaliciamente 5.000 euros al mes por haber sido también euro-parlamentario un mínimo de dos años. Con este dinero podrá hacer frente a la probable demanda de la nueva junta contra la anterior por haber sido copartícipe de descapitalizar al club hundiéndolo en la miseria y con serias posibilidades de desaparecer.

El fútbol en Estrasburgo

Los diputados en el Parlamento Europeo Ramón Tremosa y Raúl Romeva parece que presenciaron el pisotón del jugador del Real Madrid Pepe al jugador del Barcelona Messi y considerando el irreparable daño que podían causar estas acciones a los niños europeos, han usado de su condición para poner el asunto en conocimiento de Bruselas.

El asunto, en verdad, es grave. Teniendo en cuenta que a los parlamentarios europeos que han ocupado su escaño durante dos legislaturas, les pagamos con nuestros impuestos una pensión vitalicia de 5.000 euros mensuales, cuando decidan retirarse de la política, creo que debemos indignarnos con el resto de parlamentarios, tanto del PSOE como del PP, o bien por no haberse dado cuenta de la gran trascendencia del asunto, o por su insensibilidad y falta de apoyo. Que el señor Tremosa pertenezca a CiU, y el señor Romeva a ICV, o que el señor Messi sea argentino, y Pepe, el autor del pisotón, sea portugués, no debe servir de excusa.

Me imagino el interés que habrá suscitado esta valiente iniciativa en Estrasburgo entre los parlamentarios británicos, alemanes y franceses. Y no te digo nada entre los fineses. Me imagino que en Finlandia no se habla de otra cosa, y en Austria es posible que haya una crisis política, debida al enfrentamiento entre los defensores de Messi, los defensores de los Pepe, los defensores de los niños, y los defensores de los gilipollas, porque defensores de los gilipollas hay en todas partes, y mucho más en este problema que me imagino que ya habrá llegado a Suecia, y no quiero pensar lo que se hablará en Estocolmo del pisotón.

Los desconfiados votantes siempre estamos presos del prejuicio de que hay demasiada superestructura administrativa en Europa, pero los europarlamentarios Tremosa y Romeva han logrado poner las cosas en su sitio, y, ahora, podemos comprobar que el dinero del contribuyente no se derrocha en tonterías, sino que, por fin, se habla de asuntos serios y trascendentes. Si nuestro parlamentarios catalanes logran reunir al Pleno de la Cámara -¡qué menos!- puede haber una división entre los socialistas italianos y los socialistas suecos, por no hablar de los socialistas griegos. Ha costado, pero el fútbol, de la mano de Tremosa y Romeva, llega a Estrasburgo.

Luis del Val ... Diario Siglo XXI.com

Eduard ha dit...

Ja que ningú a dins d'aquest Estat no parla clar, almenys que no passi el mateix fora del mateix.

Cobri molt, tal i com cobra, o cobrés poc, és quelcom que s'ha de fer. Resulta molt oportunista i sensacionalista atacar aquesta acció argumentant el sou que aquest -i d'altres- personatge té com polític.

La seva funció l'ha acomplerta i és el que compte. Un altre debat seria quan just són els seus sous que, al meu parer, no ho són pas. Però no barregen naps amb d'altres.

Tantmateix, si el Meca no hagués començat a fer rebombori i denunciar l'estafa de la Junta del Millans, a dia d'avui no s'estaria parlant d'aquest afer a altres clubs de natació o federacions.

J. Castells ha dit...

Ahí, ahí, Tremosa, ocupándote de cosas importantes; para que luego digan que no trabajas. Pero ya verás como todavía saldrá algún socio diciendo que no te ganas el sueldo.

iaioflauta ha dit...

Tremosa, no se puede justificar el pisotón de Pepe, ni mucho menos, pero los palos a los manifestantes en Barcelona, ¿de eso no te quejaste en el Parlamento Europeo? ¡Ah, claro!, como el Felip Puig es de tu mismo partido ...
Es que es para patearte el culo.

Publica un comentari a l'entrada

¿SABíAS QUE ... el ex-vicepresidente primero del CN Barcelona, el turronero Federico Moncunill Gallo, aparece citado en la documentación del corrupto Caso Brugal, según puedes leer en El País?

Morositat de Sebastià Millans,
ex-president del Club Natació Barcelona
(Clica AQUÍ per a llegir l'article sencer)

Clica la imatge per engrandir-la

¿Y SABíAS ADEMÁS QUE ... el ex-vicepresidente económico del CN Barcelona, Pere Meseguer Miranda, ya directivo cenebista en el año 1970, fue uno de los 25 imputados judicialmente en el escándalo financiero —Caso Banca Catalana— que sacudió a la sociedad catalana en la década de los ochenta?

Creative Commons License
Free counter and web stats

 
Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975) Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)