www.moncenebista.blogspot.com                                                            www.moncenebista.blogspot.com

dimecres, 2 de gener del 2013

Els empleats del CN Barcelona, obligats (per a poder cobrar les nòmines) a ser clients del gran creditor de l'entitat: el Banc de Sabadell


6 comentaris:

artitostoy ha dit...

El gerente Marc Blanquer nos amenazó con que no cobraríamos si no acatábamos la carta. En enero del año pasado se nos convocó a una reunión informativa en la secretaría del club. Asistimos muchos empleados y el comité de empresa. Estaba el director de la oficina del Banco de sabadell sita en la Av. Marqués de Argentera y el gerente Marc Blanquer.
El director nos facilitó una hojas para rellenarlas para abrir cuenta en su banco. Y ante la reticencia de algunos compañeros porque tenían cuenta en otras entidades, con hipotecas algunos, el Marc, que estaba callado durante toda la explicación del director, saltó y se le fue la boca amenazándonos con que no cobraríamos si no le hacíamos caso al director.
Todos tuvimos que abrir cuenta con el banco de sabadell para no tener problemas. Esa es la triste realidad del CNB, y de la gente que está al mando. No está la situación para jugarse el trabajo y de eso se aprovechan. El miedo a que nos echen nos paraliza.

PaMiQueVamosMal ha dit...

¿Saben aquel que dice que va Marc Blanquer y la caga? ¿No? Pues, es extraño, porque la caga siempre.

mangels68 ha dit...

La veritat és que em sorprèn bastant que els treballadors del CNB no puguin cobrar les seves nòmines en els seus bancs i caixes de sempre. Com pot ser que "no podrem fer pagaments per l'antic compte"? Entenc que tu guanyes un salari que és teu i sobre el qual l'empresa que et paga no hauria de tenir cap dret.

Imagino -encara que parlo per parlar- que de fet, el CNB guanya una mica de tot això, per la part de comissions de transferència que s'estalvia.

Però tot això no sona una miqueta "il·legal"?

Marc ha dit...

Sembla ser que el Blanquer no té coneixements de gerent, per que a un bon gerent no se l'hi ha de passar per alt que es paguin salaris per transferéncia sense estar reflexats en les pertinents fulles de nómines. És per fotre'l fora i possar-l'hi una querella per inútil. I aixó a costat al club més de 700.000 € ¡¡quin gerent més collonut i quin president mes subnormal (Millans)!!!! I els socis tant contents.

Moon ha dit...

Justo es decir que pese a que en esa carta no se nos ofrecía alternativas para cobrar la nómina, l@s que no estábamos por abrir una cuenta en dicha entidad financiera podíamos cobrar el salario a través de un cheque bancario.

P2P ha dit...

Es veu que es tracta d´una exigencia habitual del Banc de Sabadell amb les empresses que li deuen molts diners i que no poden pagar.
Tinc un familiar que treballa a la cadena de menjars per portar Nostrum i a tota la plantilla, un centenar de treballadors, els han obligat a domiciliar les nmines al Banc de Sabadell.
En la carta que va rebre, l´empressa recorda que esta en "un moment molt dificil i en un punt molt critic".

Publica un comentari a l'entrada

¿SABíAS QUE ... el ex-vicepresidente primero del CN Barcelona, el turronero Federico Moncunill Gallo, aparece citado en la documentación del corrupto Caso Brugal, según puedes leer en El País?

Morositat de Sebastià Millans,
ex-president del Club Natació Barcelona
(Clica AQUÍ per a llegir l'article sencer)

Clica la imatge per engrandir-la

¿Y SABíAS ADEMÁS QUE ... el ex-vicepresidente económico del CN Barcelona, Pere Meseguer Miranda, ya directivo cenebista en el año 1970, fue uno de los 25 imputados judicialmente en el escándalo financiero —Caso Banca Catalana— que sacudió a la sociedad catalana en la década de los ochenta?

Creative Commons License
Free counter and web stats

 
Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975) Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)