www.moncenebista.blogspot.com                                                            www.moncenebista.blogspot.com

divendres, 2 de març del 2012

El CN Barcelona presenta el bossaball a Barcelona


Clica per veure el reportatge original (01-03-2012)

5 comentaris:

Pimpollo ha dit...

Pero éste David Abellan no es el hijo del presidente? Joder con el nuevo presidente de 78 tacos, que ya tiene los vicios de los antiguos gestores, colocando a la familia en puestos de responsabilidad. Sigue el nepotismo. Al menos esperemos que éste vástago del presidente no cobre lo que cobra la Moncunill, la hermana del antiguo vicepresidente.

Josep LL. ha dit...

David, reiet, estàs molt verd per sortit als mitjans representant al C.N.B.
Has dit que "estem al passatge Joan de Borbó", quan de 'passatge' res de res, sinó tot un senyor 'passeig'.
Però quan he sentit vergonya aliena és quan has dit "estem al costat de l'hotel 'doble-u'", que és la pronúncia de la lletra 'w' en anglès. Tant costa dir Hotel Vela, que és com tothom el coneix i el situa geogràficament?
Em caus bé però, però fes-t'ho mirar. I espero que encaixis esportivament aquesta estrabada d'orelles.

Snoopy ha dit...

Pimpollo, el David Abellán es un poco pijo pero buen chaval, y no cobra nada por ser el responsable del bosaball. ¡Lo juro por las bragas de Batman y los leotardos de Superman. Y que se muera el oso Yogui si miento!

Anònim ha dit...

que fuerte en el club natacio barceloneta dice la presentadora

Mindundi ha dit...

No anda muy desencaminada la presentadora cuando dice 'club natació barceloneta'. Esta chica debe de tener dotes de futuróloga, porque es 'vox pópuli', y además se le ha escapado a un alto cargo del Club Natació-Atlèlic Barceloneta, que ese club se va a quedar con la piscina de 50 metros, y que todo lo demás va a desaparecer, porque el terreno donde está el club pertenece al puerto.

Publica un comentari a l'entrada

¿SABíAS QUE ... el ex-vicepresidente primero del CN Barcelona, el turronero Federico Moncunill Gallo, aparece citado en la documentación del corrupto Caso Brugal, según puedes leer en El País?

Morositat de Sebastià Millans,
ex-president del Club Natació Barcelona
(Clica AQUÍ per a llegir l'article sencer)

Clica la imatge per engrandir-la

¿Y SABíAS ADEMÁS QUE ... el ex-vicepresidente económico del CN Barcelona, Pere Meseguer Miranda, ya directivo cenebista en el año 1970, fue uno de los 25 imputados judicialmente en el escándalo financiero —Caso Banca Catalana— que sacudió a la sociedad catalana en la década de los ochenta?

Creative Commons License
Free counter and web stats

 
Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975) Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)