www.moncenebista.blogspot.com                                                            www.moncenebista.blogspot.com

dimecres, 12 de juny del 2013

Joel Esteller, millor esportista de l'any 2012 del CN Barcelona

Joel Esteller ha estat guardonat amb la insígnia al millor esportista de l'any 2012 del Club Natació Barcelona. El capità del primer equip de waterpolo cenebista ha rebut el guardó de mans del president de l'entitat marinera, Joan Lluís Abellán.


Joel Esteller, que aquesta temporada ha estat el màxim golejador de la Divisió d’Honor de waterpolo masculí amb 80 gols, és soci del CN Barcelona des que va néixer, l’any 1988, i forma part del primer equip des de fa vuit anys. El capità mariner ha confirmat que vol continuar jugant al club cenebista, però la delicada situació econòmica del club el podria obligar a marxar a un altre equip.

Clica per veure l'article original (12-06-2013)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

m' agradaría saber que seria d' aquest noi si no tingues al papa al darrera constantment. Que es vagin possan medalletes entre ells, mentre el club va caient-se a trossos....

Anònim ha dit...

ERE/ ERO... no se ni como llamarle.... ¿porque no les afecta a todos estos personajes?, ahhh! entiendo, estos estan para ponerse las medallas, que los trabajadores sudan a costa de su sueldo y los socios pagamos a cambio de instlaciones deplorables y malestar considerable...muy elocuente !

Anònim ha dit...

¿Pero como se atreven a darle una medalla a este chico?, ¿es por las borracheras que pilla los findes?, porque por esforzase hay otros que lo superan, digase nadadores o saltadores. Acaso el saltador, del cnb que entrenando, dejo su movilidad no lo merecia mas?. Bajo que criterio se otorgan las medalla?, ¿por ser hijos de papa?, pues vaya.... asi va el club....
Hala! a continuar majete! que esto tiene premio

jormaX ha dit...

0j0 con el EFECTO LAXANTE de este vídeo. A mí me entran GANAS DE CAGARME en los socios que votaron por estos sinvergüenzas.

Publica un comentari a l'entrada

¿SABíAS QUE ... el ex-vicepresidente primero del CN Barcelona, el turronero Federico Moncunill Gallo, aparece citado en la documentación del corrupto Caso Brugal, según puedes leer en El País?

Morositat de Sebastià Millans,
ex-president del Club Natació Barcelona
(Clica AQUÍ per a llegir l'article sencer)

Clica la imatge per engrandir-la

¿Y SABíAS ADEMÁS QUE ... el ex-vicepresidente económico del CN Barcelona, Pere Meseguer Miranda, ya directivo cenebista en el año 1970, fue uno de los 25 imputados judicialmente en el escándalo financiero —Caso Banca Catalana— que sacudió a la sociedad catalana en la década de los ochenta?

Creative Commons License
Free counter and web stats

 
Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975) Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)