www.moncenebista.blogspot.com                                                            www.moncenebista.blogspot.com

dissabte, 10 de gener del 2009

"Si aquesta és la llastimosa imatge que el CNB ha de donar, ...

Bústia del soci/ia

Benvolgut Kike,

Tan solament quatre línies per fer-te saber de la grata sorpresa que vaig rebre quan em van dir que a la meva filla l'havien seleccionada per a l'escola de natació del CNB. Fins llavors, per ella jo pagava una quota de tres euros. Però d'ençà que la seleccionen em diuen que la seva quota passa a 22 euros. Ho vaig trobar correcte i vaig acceptar-hi. I més tenint en compte que per a un fill o una filla es fa qualsevol sacrifici per a la seva formació, tant esportiva com cultural.
No obstant això, jo vaig preguntar el per què d'aquests 22 euros, i més o menys em van explicar que era pels monitors i per a les despeses de formació.

Bé, doncs abans de Nadal els responsables del Club Natació Barcelona em van decebre molt arran d'una competició de natació de la meva filla. Em va entristir profundament que cada nen i cada nena del nostre Club anés amb banyadors i casquets de bany diferents, així com amb un barnús d'aquells d"estar per casa", quan els altres equips hi anaven tots ben conjuntats. 

Si aquesta és la llastimosa imatge que el CNB ha de donar, un Club que ha estat el decà d'aquest esport, llavors millor deixar-ho córrer.

Joaquim Prat 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

¿SABíAS QUE ... el ex-vicepresidente primero del CN Barcelona, el turronero Federico Moncunill Gallo, aparece citado en la documentación del corrupto Caso Brugal, según puedes leer en El País?

Morositat de Sebastià Millans,
ex-president del Club Natació Barcelona
(Clica AQUÍ per a llegir l'article sencer)

Clica la imatge per engrandir-la

¿Y SABíAS ADEMÁS QUE ... el ex-vicepresidente económico del CN Barcelona, Pere Meseguer Miranda, ya directivo cenebista en el año 1970, fue uno de los 25 imputados judicialmente en el escándalo financiero —Caso Banca Catalana— que sacudió a la sociedad catalana en la década de los ochenta?

Creative Commons License
Free counter and web stats

 
Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975) Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)