www.moncenebista.blogspot.com                                                            www.moncenebista.blogspot.com

dimarts, 8 de setembre del 2009

Federico Moncunill, pregúnta-li a la teva germaneta Meritxell

"Secretario del turrón", saps qui és aquesta noia?

Clica per engrandir

No?

És clar, no m'estranya. És normal vivint a Alacant i venint en comptades ocasions al Club Natació Barcelona.

Per cert, et pagues actualment els teus viatges d'Alacant a Barcelona i a l'inrevés,  o te'ls paga el Club? O sigui, els socis amb les seves quotes? Potser ara ho desconeix el soci Ricard Navarro, però sí que podria aportar llum del que passava fa uns quants anys, oi?

I tornant a la noia en qüestió, potser que li preguntis a la teva germaneta Meritxell Moncunill, que tens ben colocadeta en l'organigrama del Club. Segur que s'enrecorda de l'Esperanza Cavero, perquè surt en l'antepenúltima revista del Club (pàg. 13, n.645, març 2007). Que t'expliqui el vostre vergonyós comportament en vers d'aquesta gran professional. Sortosament, ara està contractada 'com il faut', molt valorada i ben pagada, desenvolupant la seva feina en el Metropolitan Sagrada Família, gestionat per veritables i seriosos professionals.

De moment ja teniu, per a la vostra col·lecció, dos expedients oberts a Treball per dues denúncies contra el Club. I a Treball jo solament en vaig presentar una.

A veure si aconseguiu una tercera denúncia. Ja hi són treballant en aquests expedients un sub-inspector i una sub-inspectora de Treball. A aquest pas aviat tindreu a tota la plantilla de sub-inspectors visitant les oficines del CNB.

I per acabar dir-te que té raó aquest soci que ha escrit un comentari a la columna de la dreta. Desconec la seva font, però no s'equivoca quan afirma que molt probablement la Fundació del CN Barcelona será també inspeccionada. Diuen que qui avisa no és traïdor.

Li tinc apreci al president de l'Obra Social del CNB (que pertany a la Fundació del CNB), el Sr. Josep Cuéllar, des del dia que em vaig reunir amb ell a l'Hotel Majestic, en companyia del llavors consoci Pol Avinyó.

Davant dels meus dubtes en denunciar la situació del CNB, i en preguntar-li que què hauria de fer, el Sr. Cuéllar em va dir: "No et diré pas que denunciïs al Club, però tampoc et diré pas que no ho facis". Em vaig quedar amb la segona part de la seva resposta quan la Junta dels Txiripitiflàutics ens vau expulsar per unànime decisió.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

¿SABíAS QUE ... el ex-vicepresidente primero del CN Barcelona, el turronero Federico Moncunill Gallo, aparece citado en la documentación del corrupto Caso Brugal, según puedes leer en El País?

Morositat de Sebastià Millans,
ex-president del Club Natació Barcelona
(Clica AQUÍ per a llegir l'article sencer)

Clica la imatge per engrandir-la

¿Y SABíAS ADEMÁS QUE ... el ex-vicepresidente económico del CN Barcelona, Pere Meseguer Miranda, ya directivo cenebista en el año 1970, fue uno de los 25 imputados judicialmente en el escándalo financiero —Caso Banca Catalana— que sacudió a la sociedad catalana en la década de los ochenta?

Creative Commons License
Free counter and web stats

 
Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975) Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)