www.moncenebista.blogspot.com                                                            www.moncenebista.blogspot.com

dilluns, 9 de novembre del 2009

Tant de bo m'hagués equivocat!

La Junta Directiva del CN Barcelona ha comés frau fiscal reiteradament



Cada dos per tres em trobo amb socis que em diuen, quanta raó tenies! Però això no em produeix cap satisfacció. Al contrari, em sento com un endeví de desgràcies. No és el meu estil i, a més, no serveix per res.

Els fraus consumats, que els paguin qui els han comès. Ja no valen més 'derrames' per a esprémer de nou al soci, i per a perpetuar-se en els càrrecs directius.

Els membres de la Junta Directiva del CNB són responsables del considerable frau laboral —gairebé mig centenar entre empleats i ex-empleats— que ha trobat la inspecció del Departament de Treball.

Millans, Vallvé, Moncunill, Meseguer, Albado i Capdevila, hauran de respondre davant la massa social pel frau comès.

Rescabalar econòmicament a les arques de l'Estat per aquest frau —que representa una molt considerable quantitat de diners— ha de córrer a compte dels directius pocavergonyes que ho han perpetrat. I si no, han de dimitir tots immediatament.

Si estic mentint, convido als individus abans esmentats que vagin ja promovent un altre acte de conciliació previ a una altra demanda, que en aquest cas ja seria la segona, contra la meva persona. Total, que més dóna. Perquè paga el Club les costes del procés judicial, o sigui el soci, oi Millans?


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

¿SABíAS QUE ... el ex-vicepresidente primero del CN Barcelona, el turronero Federico Moncunill Gallo, aparece citado en la documentación del corrupto Caso Brugal, según puedes leer en El País?

Morositat de Sebastià Millans,
ex-president del Club Natació Barcelona
(Clica AQUÍ per a llegir l'article sencer)

Clica la imatge per engrandir-la

¿Y SABíAS ADEMÁS QUE ... el ex-vicepresidente económico del CN Barcelona, Pere Meseguer Miranda, ya directivo cenebista en el año 1970, fue uno de los 25 imputados judicialmente en el escándalo financiero —Caso Banca Catalana— que sacudió a la sociedad catalana en la década de los ochenta?

Creative Commons License
Free counter and web stats

 
Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975) Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)