www.moncenebista.blogspot.com                                                            www.moncenebista.blogspot.com

divendres, 27 de febrer del 2009

Arriba la 'Power Plate'

Power-Plate ha revolucionado el sector del bienestar, belleza y anti-envejecimiento.
El secreto: rapidez y eficacia. ¡Y con sólo apretar un botón!
Así se pone en marcha la Power-Plate, una placa de agradables vibraciones.



El principio básico del entrenamiento con vibraciones se lo agradecemos a la astronáutica rusa. Fue empleado para preservar la musculatura de los cosmonautas. ¡Y con buen resultado! Porque gracias a él, entre otras cosas, los rusos pudieron establecer el récord de 420 días en el espacio. Los astronautas americanos, que entrenaban con aparatos convencionales, tuvieron que darse por vencidos a causa de la atrofia muscular. Para compensar la falta de gravitación, los científicos rusos desarrollaron el entrenamiento con vibraciones.

A base de una placa vibratoria, se generan oscilaciones que se transmiten al cuerpo, concretamente, a la musculatura, provocando la contracción refleja de los músculos, se logra una circulación óptima de la sangre.

Estas vibraciones transmiten ondas de energía por todo el cuerpo, activando las contracciones musculares refejas entre 25 y 50 veces por segundo, lo cual mejora el rendimiento general en sesiones de sólo 15 minutos diarios, 3 veces a la semana.

Los tendones se extienden, e incluso se refuerzan músculos subyacentes como la musculatura del suelo pélvico, de la columna vertebral y la musculatura facial, a base de la activación refleja.

El desarrollo de Power-Plate se basa en una optimización de este principio, sin pesas adicionales y sin someter el aparato locomotor a esfuerzos mayores o incluso excesivos. El equipo de expertos de Power-Plate ha desarrollado distintos programas, a través de los cuales personas de todas las edades, estilos de vida y capacidades físicas pueden mejorar su aspecto, condición y bienestar, desde el atleta profesional hasta la persona de edad avanzada u obesa.

La gran cadena de gimnasos DiR ha comprat 18 màquines Power Plate, l'equip d'última generació que està transformant el món de l'entrenament físic. D'aquí a finals de mes, la Power Plate estarà disponible en els 13 clubs del Grup DiR, així com en el Pilates DiR Studio, on es combinarà amb la Tècnica Pilates. D'aquesta forma, el Grup DiR posa a l'abast de tots els seus clients la màquina que, tant els famosos (Rafa Nadal, Pau Gasol, ...) com els clubs més prestigiosos del món utilitzen per a posar-se en forma en un temps rècord.

A banda del clubs del Grup DiR també la podem trobar en més de 30 clubs esportius i centres d'estètica de Barcelona. Per exemple, entre d'altres: Club Nàutic El Masnou, Deportivo Squash Arsenal (tant el de la Via Augusta com el del c/ Amigó), Seven Sports Club (Passatge Domingo), Metropolitan Sagrada Família, ...


Malgrat ser anomenat pel president "El tremendu" com el millor club d'Espanya, els socis/ies del CNB no podrem gaudir d'aquest magnífic aparell, que entre d'altres avantatges fa augmentar significativament la densitat òsea del que la fa servir. Què bé aniria per la gent gran del Club! I penso principalment en les dones i la seva temuda osteoporòsi.

Però ni tan solament una en podem tenir. Què per què no? Estimats/des, heu vist l'estat deplorable de molts aparells de gimnàstica que demanen urgentment una reparació o una substitució? Sabeu de quina generació són les bicicletes d'spinning?

Només podem envejar la sort dels socis de clubs que poden invertir en noves màquines i/o novetats, perquè estan gestionats per gent capacitada. No com el CNB.

I us puc assegurar que molts dels clubs i centres de Barcelona que han incorporat la Power Plate estan rendibilitzant amb escreix la inversió feta.

Hi ha un dit que diu "Renovar-se o morir". De les dues opcions, l'actual junta directiva del nostre club està apostant perillosament per la segona.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

¿SABíAS QUE ... el ex-vicepresidente primero del CN Barcelona, el turronero Federico Moncunill Gallo, aparece citado en la documentación del corrupto Caso Brugal, según puedes leer en El País?

Morositat de Sebastià Millans,
ex-president del Club Natació Barcelona
(Clica AQUÍ per a llegir l'article sencer)

Clica la imatge per engrandir-la

¿Y SABíAS ADEMÁS QUE ... el ex-vicepresidente económico del CN Barcelona, Pere Meseguer Miranda, ya directivo cenebista en el año 1970, fue uno de los 25 imputados judicialmente en el escándalo financiero —Caso Banca Catalana— que sacudió a la sociedad catalana en la década de los ochenta?

Creative Commons License
Free counter and web stats

 
Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975) Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)