www.moncenebista.blogspot.com                                                            www.moncenebista.blogspot.com

dissabte, 17 de gener del 2009

Tot recordant Bobby Fischer

Avui fa un any que ens va deixar la llegenda dels escacs,
als 64 anys. Tants anys com caselles té el tauler.













Robert James Fischer, més conegut com Bobby Fischer (Chicago, Illinois, Estats Units, 9 de març de 1943 - Reykjavík, Islàndia, 17 de gener de 2008), campió mundial d'escacs entre 1972 i 1975.


Frases cèlebres de Bobby Fischer:
  • "No sóc un geni dels escacs, sóc un geni que juga als escacs"
  • "Els escacs són la vida"
  • "Hi ha jugadors forts i bones persones. Jo sóc un jugador fort"
  • "No crec en la psicologia, crec en les bones jugades"
  • "Jo dono el 98 per cent de la meva energia mental als escacs. Uns altres donen tot just el 2 per cent"
  • "No tinc amics propers i no guardo cap secret. No necessito amics. Només li dic tot el que penso a tot el món"
  • "Hi ha massa jueus en els escacs. Semblen haver-lo pres per assalt. I no es vesteixen molt bé. Això no m'agrada. Si jo sóc jueu? Només per part de la meva mare"
  • "Totes les dones són febles. Són estúpides comparades amb els homes. Mai haurien de jugar als escacs"
  • "Odio a la premsa. Va contra la llei assassinar a un periodista?"
  • "Sóc un individu detestable. Els meus ideals són els escacs i els diners. Vull ser riquíssim. Tothom vol ser-ho, però cap ho diu. És pecat?"
  • "M'oposo a que diguin que sóc un geni dels escacs. Em considero un geni en general que, casualment, juga als escacs. És molt diferent. Mirin a Kasparov: ell és un geni dels escacs. Fora del tauler, en canvi, és un idiota". 

Tribute to Bobby Fischer -Simply The Best-

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

¿SABíAS QUE ... el ex-vicepresidente primero del CN Barcelona, el turronero Federico Moncunill Gallo, aparece citado en la documentación del corrupto Caso Brugal, según puedes leer en El País?

Morositat de Sebastià Millans,
ex-president del Club Natació Barcelona
(Clica AQUÍ per a llegir l'article sencer)

Clica la imatge per engrandir-la

¿Y SABíAS ADEMÁS QUE ... el ex-vicepresidente económico del CN Barcelona, Pere Meseguer Miranda, ya directivo cenebista en el año 1970, fue uno de los 25 imputados judicialmente en el escándalo financiero —Caso Banca Catalana— que sacudió a la sociedad catalana en la década de los ochenta?

Creative Commons License
Free counter and web stats

 
Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975) Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)