|
Degà del Col·legi d’Enginyers Industrials.
Vicepresident del Club Natació Barcelona. Exconseller i exdiputat de CiU. |
URBANISME: Bé
Es pretenia millorar -i s'ha aconseguit- l'entorn urbà. ¿S'han tingut prou en compte els veïns? Encara queden moltes coses per fer per poder superar els disbarats que va provocar el creixement urbanístic sense cap tipus de control dels anys 60.
SERVEIS: Bé
Els serveis públics han de ser per al ciutadà i fruit d'haver escoltat les seves necessitats. Molts serveis han millorat i han aconseguit un nivell positiu. Però han de seguir millorant perquè són els més cars de tot Espanya.
MOBILITAT: Regular
És necessari definir el transport al qual volem donar prioritat per a la ciutat i és necessari fer-ho mitjançant el diàleg amb els ciutadans. Fets com el Bicing o la consulta de la Diagonal no són exemples de bona gestió.
CIVISME: Malament
El civisme no es pot exercir en una ciutat poc segura, com és el cas de Barcelona. El civisme significa, a la vegada, proximitat de l'Administració i el compromís del conjunt dels ciutadans amb les institucions.
SEGURETAT: Malament
Tenim la fama de ser una ciutat poc segura, especialment per als nostres visitants, i de ser una capital que és massa permissiva per a molta gent de tot el continent europeu. No s'ha fet res per evitar-ho i ara ja és tard.
PROMOCIÓ: Regular
La ciutat de Barcelona no ha de ser atractiva únicament pels seus congressos i fires, com passa actualment. També ha de saber donar facilitats a l'exercici de l'activitat econòmica dels emprenedors.
Clica per llegir l'article original (15-05-2011)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada