www.moncenebista.blogspot.com                                                            www.moncenebista.blogspot.com

dimarts, 25 de novembre del 2008

Sí, estic manipulat, però ...

Bústia del soci/ia

Alguns socis llancen gratuïtament i sense cap fonament l'afirmació de que l'autor i ideòleg d'aquest bloc està sent manipulat (oi, benvolgut Jordi Gimeno?). Quins són aquests socis? Doncs majoritàriament aquells als que ja els hi està bé la situació actual del CNB  (oi, Sr. Ramón?).

Si assisteixen 500 ó 1000 socis a la propera assemblea, això vol dir que als altres 6000 ó 6500 ja els hi està bé com està el Club, o que no els importa el que passi? Sr. Ramon, cal tenir cura amb certes reflexions tendencioses fetes en veu alta. Molts socis no s'assabenten a temps de la convocatòria de l'assembla. Alguns d'aquests, ni a temps ni a destemps. Però són moltíssims els que no hi assisteixen perquè aquesta junta ha anat aniquilant any rere any la il·lusió, i ha instaurat el desencant i el desencís.

Deia un soci veterà, que es reconeixerà a sí mateix si llegeix aquest escrit, que ell era pro-Millans quan el Sr. Millans era el president del Club; però que ho va deixar de ser quan el Sr. Millans es va fer l'amo.


Em satisfà que estigués equivocat pensant que solament la gent jove i la de mitjana edat, amb o sense fills socis, donaria suport al bloc o a aquesta iniciativa. Cada cop més sovint rebo l'alè de molta gent gran, i molt gran, del Club que vol un canvi, que vol un Club modern, alegre i ambiciós, esportivament i socialment.

Però sí. Tenen raó els que diuen que estic sent manipulat. Però solament per la meva pròpia consciència, i pel convenciment, inculcat des de petit pels meus pares, de que si alguna cosa no t'agrada lluita o ajuda, en la mesura de les teves possibilitats, per canviar-la. I m'he implicat fins al moll de l'ós perquè m'estimo el CNB, malgrat que sóc pràcticament un nouvingut, i perquè em dol el sentiment d'impotència de molts socis als que aprecio de debò en vers el rumb que ha pres el Club.

Amic Jordi Gimeno, et reto a que demostris la teva categòrica afirmació de que estic sent manipulat. Si ho aconsegueixes proclamo públicament que tanco el bloc (meva va ser la idea, jo el vaig crear i solament jo el puc "matar"). I si no ho demostres, i tens de temps fins a la propera assemblea, ens fotem una paella amb les nostres dones ... pagant tu. Acceptes? Però fins llavors, oblidat de parlar de manipulacions, val?

I per acabar, Sr. Ramón,  després del seu últim comentari he rebut un email signat per un grapat de socis en el que em nomenen, vés per on, com el seu representant. I potser serà casualitat o no, però des del seu comentari s'han incrementat significativament les visites al bloc i les subscripcions. Gràcies per participar al bloc amb les seves aportacions a "Ras i curt". Sempre seran molt benvingudes.

I si algú se sent ofès o insultat pel bloc, des d'aquí dic que no és la meva intenció, i que ho sento de debò. Però jo em sento insultat quan la Junta, malgrat la quota que pago, em fot mà a la meva butxaca per clavar-me una derrama. Si no hi ha més derrames, el Sr. Millans acabarà segurament el seu darrer mandat. Però si en sol·licita una altra, ho tindrà molt pelut per esgotar el seu mandat.

Enric Meca

1 comentaris:

Juan Carrasco ha dit...

Hablando de manipulación, precisamente todos los tristes y lamentables acontecimientos sucedidos en nuestra Sección de Petanca este año y el anterior, se han debido a la manipulación por parte de un "señor" (por llamarlo educadamente de alguna manera) hacia sus propios compañeros, Delegado y Presidente. Ya que sin existir motivo aparente, salvo la maldad aplicada simplemente por la pérdida de protagonismo en su entorno deportivo dentro de la Sección, han desembocado en todas las consecuencias negativas para el Club, y que en este blog fehacientemente he expuesto.

Publica un comentari a l'entrada

¿SABíAS QUE ... el ex-vicepresidente primero del CN Barcelona, el turronero Federico Moncunill Gallo, aparece citado en la documentación del corrupto Caso Brugal, según puedes leer en El País?

Morositat de Sebastià Millans,
ex-president del Club Natació Barcelona
(Clica AQUÍ per a llegir l'article sencer)

Clica la imatge per engrandir-la

¿Y SABíAS ADEMÁS QUE ... el ex-vicepresidente económico del CN Barcelona, Pere Meseguer Miranda, ya directivo cenebista en el año 1970, fue uno de los 25 imputados judicialmente en el escándalo financiero —Caso Banca Catalana— que sacudió a la sociedad catalana en la década de los ochenta?

Creative Commons License
Free counter and web stats

 
Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975) Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)