Les bones notícies duren poc. La Borsa pujava el dilluns al seu rècord històric, ahir repetia en verd i avui ja sembla ser que tot torna a baixar. A veure si s’estabilitza una mica i deixa d’arrossegar a bancs i amb ells els empresaris cap a la deriva. I sinó, només aguantaran els que tinguin la millor estratègia i tàctica.Carles Torrecilla, professor de màrqueting a ESADE i especialista en emprenedoria i màrqueting estratègic, donava algunes claus a la Jornada de Debat organitzada a Tarragona la setmana passada per ACC1Ó. Segons ell, totes les empreses haurien d’oferir tres tipus de productes als seus clients i donar-los la mateixa importància:
Una anàlisi senzilla, però molt il·lustrativa.
Vist a: ExploraTgn.cat (15 octubre 2008)
| Què en sabran aquests de la Junta Directiva de productes d'estructura, de productes de marge o de productes d'imatge? Aquests no han treballat, no treballen, ni treballaran mai aquests tres mercats, hi hagi o no hi hagi crisi. Perquè ni saben ni en volen saber. El seu principal interès en vers del soci és allò del "Caixa! Cobri!". I com que la gestió econòmica d'aquests diners no és la correcta, al final, és clar, no tenen més remei que clavar-li al soci una derrama. Si s'haguessin fet les coses mínimament bé aquests darrers anys, el Club s'enfrontaria amb preocupació, però amb moltes possibilitats de sortir benparat, del que li vindrà a sobre els propers mesos, els propers dos anys de crisi galopant. Sort que ja estem farts de tanta ineptitud. La pregunta és: "Arribarem a temps?" |




















Blavor, l'himne del CN Barcelona (any 1975)
Blavor, amb el baríton Marcos Redondo (any 1932)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada